Thursday, March 17, 2011

OST CINTA BUTA:)


CINTA ITU BUTA


Salahkah bila aku mencintaimu

Dan berharap engkau ‘kan jadi milikku

Walau banyak yang bilang kau tak pantas untukku




Sayang ku mohon jangan tolak cintaku


Jiwa ragaku ini hanya untukkmu


Aku rela berkorban demi cintamu itu

Biarlah orang berkata apa

Manusia tiada yang sempurna

Ku terima kau apa adanya

Yang penting aku bahagia

Manusia tiada yang sempurna

Ku terima kau apa adanya

Yang penting aku bahagia





Sayang.. cinta itu buta

No comments:

Post a Comment

Thursday, March 17, 2011

OST CINTA BUTA:)


CINTA ITU BUTA


Salahkah bila aku mencintaimu

Dan berharap engkau ‘kan jadi milikku

Walau banyak yang bilang kau tak pantas untukku




Sayang ku mohon jangan tolak cintaku


Jiwa ragaku ini hanya untukkmu


Aku rela berkorban demi cintamu itu

Biarlah orang berkata apa

Manusia tiada yang sempurna

Ku terima kau apa adanya

Yang penting aku bahagia

Manusia tiada yang sempurna

Ku terima kau apa adanya

Yang penting aku bahagia





Sayang.. cinta itu buta

No comments:

Post a Comment